lördag 10 april 2010

Shortsen är på!

Det är väl ändå för skönt med värme?! Det först vi gjorde när vi kom in på rummet var att byta till shorts och det var verkligen härligt.

Innan jag berättar mer om kvällen tänkte jag visa upp min flygplansmat. Visst ser det väl för smarrigt ut?!
P4090004
P4090007

Här är lite flygplansskoj. Har man inte ögonmask kan man lätt göra egen.
P4090005

Bild469
Välkänd siluett i Kuala Lumpur.


Sist men inte minst kan jag stolt presentera kvällens middag. Efter att vi hittat till vårt boende och bytt om till shorts gav vi oss ut för att leta efter något att äta. Då var klockan runt 11 på kvällen och det visade sig att inte många ställen som serverade mat var öppna. Det fick då bli lite smått och gott från 7 Eleven.
Bild470

Nu ska vi ge oss på att försöka sova. Vi är inte helt överens om ac-n ska vara av eller på. Jag röstar på att den ska vara på men är den på fryser Cissi. Just nu är den på och vi får se hur länge det får fortsätta vara så. Gonatt!

Inga kommentarer: