söndag 4 april 2010

3 dagar kvar- Halvpackade

Idag har vi firat påsk hos Cissis föräldrar. Det innebar såklart massa god mat och inte heller idag behövde man gå hem hungrig.

Mmm påskmat Mmm påskmat (1) Mmm påskmat (2) Mmm citronpaj

På tal om mat så stod Bambi utanför fönstret och tittade in. Så är det att bo på landet.

Bambi på besök

Efter maten (påskmaten dvs, inte Bambi) gick vi hem (det är 50 meter) och packade ihop det mesta av det vi ska ha med oss. Nedan ser ni min packning. Känns helt ok för tre månader.

Min packning

Min packning packad

Man kan såklart inte bara ha kläder med sig utan man måste ha medicin och sånt också. Det viktigaste av allt är skavsårsplåstren. På resan förra året gick mina fötter sönder och det är inget jag vill upprepa denna gång. Förutom plåstren ställer jag mycket hopp till min nya skor, Nike Trail Runner, som är otroligt sköna.

Medicinförrådet

Inga kommentarer: