lördag 27 mars 2010

11 dagar kvar- Frihet!

Nu är sista arbetsdagen för ett par månader avklarad. Strax efter klockan 16 lämnade jag jobbet och det kändes helt enkelt  bara obeskrivligt bra.

Hejdå jobbet. Hej frihet!

Innan jag lämnade jobbet passade jag på att lämna en present till övriga och en länk till bloggen. Kunde inte komma på något bättre än allas favoritbild från R/3.

Lite annonsering om bloggen

Lite annonsering om bloggen (1)

Dagen bjöd på en mycket god kolapaj bakad av Pernilla L. Stort tack till henne för den! Mycket gott var det .Pernilla Lindström bjöd på kolatårta

Efter att ha skrattat och lett mig igenom arbetsdagen firade jag och Cissi med mat på restaurang Sambal Oelek.   Firande på Sambal Oelek (1)

Firande på Sambal Oelek (2)

Just nu njuter jag bara av stunden. Att inte behöva jobba på ett bra tag är en annorlunda men klart behaglig känsla. Tycker alla borde pröva på det.

Inga kommentarer: